-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
-
Zwroty i reklamacje
Jak dokonać zwrotu zakupionego towaru?
Jeśli biżuteria z jakichkolwiek powodów nie spełnia Twoich oczekiwań, masz prawo zwrócić ją w ciągu 14 dni do naszego sklepu. Produkt musi być nowy i nieużywany. Koszty za zwrot towaru ponosi Klient, dlatego pamiętaj aby opłacić przesyłkę – paczka za pobraniem nie zostanie odebrana.
Aby zwrócić towar, należy
1) Wypełnić formularz zwrotu, przesłać jego kopię na adres sklepu, a oryginał włożyć do paczki ze zwracaną biżuterią
2) Odesłać paczkę za potwierdzeniem odbioru na adres: Jubiler Amour, Centrum Kowale 1.19A, Staropolska 32, 80-180 Gdańsk
3) Zwrot środków nastąpi po otrzymaniu przez nas paczki i sprawdzeniu stanu biżuterii
Jak złożyć reklamację na produkty zakupione w sklepie Amour?
Dbamy o najwyższą jakość sprzedawanej przez nas biżuterii, dlatego każdy nasz produkt otrzymasz z kartą gwarancyjną.
Jeśli zakupiona przez Ciebie biżuteria posiada wady lub jest niezgodna z umową zakupu, możesz ją zareklamować w ciągu 12 miesięcy.
Aby zareklamować towar, należy
1) Wypełnić formularz zwrotu, przesłać jego kopię na adres sklepu, a oryginał włożyć do paczki ze zwracaną biżuterią
2) Odesłać paczkę za potwierdzeniem odbioru na adres: Jubiler Amour, Centrum Kowale 1.19A, Staropolska 32, 80-180 Gdańsk
3) O dalszych krokach zostaniesz powiadomiony po otrzymaniu przez nas paczki, sprawdzeniu towaru i rozpatrzeniu reklamacji.